Kada govorimo o slastičarskoj struci obitelj Vincek je u zadnjih 35 godina u potpunosti promijenila sliku Zagreba.
Upornim radom i beskompromisnom kvalitetom su s vremenom nadišli sam pojam slastičarnice.
Činjenica je da su kao poznati Zagrebački brand nezaobilazani u skoro svim turističkim vodičima.
Napravili smo logo koji vizualizira primarne asocijacije na brand Vincek. Oblik srca simbolizira ljubav i dugogodišnju predanost struci.
Filigranska kompleksnost podsjeća na čaroliju kojoj je svojstvena preciznost i upornost te ujedno evocira neke pomalo izgubljene
lokalne tradicionalne vrijednosti. Zajedno su stilizacija slova “V” – inicijal prezimena.
Aplikacije su obuhvaćale gotovo sva sredstva kojima Vincek komunicira: ambalaža, kutije za kolače, etikete, vrećice, korporativne tiskanice, promo materijali, cjenici, keramika (šalice, vrčevi…), svijetleće reklame.
Radili smo i na osmišljavanju imena, konceptu i dizajnu interijera lokala Vis à Vis u Tomićevoj ulici.
Dizajn čitavog Vincek vizualnog identiteta: Željko Paulić – Žac. Vis à Vis imenovanje i tekst: Sandra Antolić.
Dizajn interijera Vis a Vis: Studio Elle, Loredana Stunić i Željko Paulić – Žac.